Esther Niubó, consellera d’Educació i Formació Professional de la Generalitat, visita el CRE ONCE Barcelona
La consellera d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya, Esther Niubó, va visitar, el passat 6 de maig, les instal·lacions del Centre de Recursos Educatius (CRE) que l’ONCE té a Barcelona.
Niubó, acompanyada per Enric Botí, delegat e l’ONCE a Catalunya, Manel Eiximeno, director del CRE ONCE Barcelona, i Irene Ginebra, directora pedagògica del CRE, va recórrer part de les instal·lacions del centre i va parlar amb els professionals que hi treballen i amb l’alumnat.
La consellera es va interessar per com els nens i nenes aprenen el sistema de lectoescriptura braille, com accedeixen a la informàtica i a les noves tecnologies, i va conèixer espais com la sala l’estimulació sensorial.
En acabar la visita va escriure al Llibre d'Honor aquesta dedicatòria: "Tot un honor poder visitar i conèixer el centre de recursos educatius ONCE amb el màxim agraïment i reconeixement a la vostra contribució a l’educació i acompanyament a milers d’infants i joves al llarg dels anys, així com a docents i centres de tot Catalunya. Gràcies per la vostra aportació a la igualtat d’oportunitats a la comunitat educativa i a la cohesió del país".