Raquel Saavedra es presenta com a nova directora de l'agència de l’ONCE a El Prat de Llobregat

Dilluns 19 de desembre va tenir lloc a l’agència de l’ONCE d’El Prat de Llobregat la presa de possessió de la seva nova directora, Raquel Saavedra, en substitució de Carlos Pujol.
L’acte va comptar amb la presència de Margarita García, tinenta d’alcalde i regidora d’Acció Social de l’Ajuntament d’El Prat de Llobregat; Xavier Grau, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya; Enric Botí, president del Consell Territorial de l’ONCE a Catalunya; Rosa Diaz, sotsdelegada Territorial; Carlos Pujol, antic director de l’agència d’ONCE d’El Prat de LLobregat, i altres representants de l’Organització, a qui van acompanyar afiliats i venedors vinculats a l’agència.
Raquel Saavedra Salvador, nascuda al 1981, és afiliada a l’ONCE des del 1983. És llicenciada en Dret. Al 2006, va realitzar un Màster en Gestió de Recursos Humans a la Escuela de Negocios San Pablo CEU de Madrid, per una beca del projecte Impulsa, concedida per l’ONCE i pràctiques a Dirección General ONCE, Corporación empresarial ONCE i Fundación Tripartita.
L’agència d’El Prat de LLobregat presta serveis a 425 afiliats i compta amb 156 agents venedors dels diferents productes que comercialitza l’Organització.