Contenido - Título página Secciones

Notícies destacades

Publicador de continguts

Joc

Imatge del cupó il·lustrat amb el Pa amb tomàquet.

El pa amb tomàquet és una típica recepta de la cuina catalana. Ha estat considerat el plat paradigmàtic de la cuina catalana.

Usuari de gos pigall rebutja que se le doni aliment al seu gos.

‘No els hi donis menjar, només mengen el seu’, lema de la reivindicació en cinc milions de cupons per la salut dels gossos i la seguretat dels usuaris . 

Imatge dels voluntaris de l'ONCE al RCDE Stadium

El passat dijous 4 d’abril, voluntaris de l’ONCE Catalunya van participar en el I Congrés d'Emergències en Estadis de Futbol, una iniciativa organitzada per La Liga i Creu Roja.

Enrique García Cortés, tècnic del departament d'Accessibilitat de Fundación ONCE en un moment de la presentació a l'Institut Guttmann de Barcelona.

Unió Europea, juntament amb PlayStation España i Sony Interactive Entertainment España, va presentar a Barcelona el nou comandament accessible per a PlayStation 5: Access, dissenyat per a adaptar-se a les necessitats de les persones amb discapacitat.

A la fotografia amb el cupó de l’ONCE es van voler sumar  jugadors espanyols que han participat a la Copa Davis, com ara: Tommy Robredo, Pablo Andújar, Tomás Carbonell, Ángel Giménez, Nacho Muntañola, Pepe Higueras, Jordi Bardou, Joan Balcells, José López-Maeso, Antonio Muñoz, Javier Soler, Marc López, Carlos Moyá, Carlos Costa, Manolo Orantes i Alberto Tous.

Enric Botí, delegat de l’ONCE a Catalunya, va lliurar a Josep Jordi Cambra, president del RCTB 1899, una imatge emmarcada d’aquest cupó.

Publicador de continguts

T'interessa

T'interessa

axa_alta_calidad.jpg
El presidente y consejero delegado de AXA España, Jean-Paul Rignault, y el presidente del Comité Paralímpico Español,Miguel Carballeda, firmaron en Madrid el lunes 12 de febrero el acuerdo para la renovación de AXA como patrocinador del Equipo Paralímpico Español dentro del Plan ADOP hasta los Juegos de Tokio 2020. Jaime González, director general del Consejo Superior de Deportes, apoyó con su presencia este acto. Miguel Carballeda señaló que “firmamos con una empresa modélica que lleva mucho tiempo apostando por las personas y por las oportunidades, como es AXA”. El presidente del CPE reconoció el trabajo de la compañía tanto en el ámbito del deporte paralímpico como en “todas aquellas acciones que vienen a contribuir, a poner en valor el mundo de la discapacidad”. “AXA ha apostado por garantizarnos también el futuro” declaró en referencia al Equipo de Promesas Paralímpicas de Natación.
int-sordociegos_1.jpg
La ciudad alicantina de Benidorm acogerá los próximos 20 al 27 de junio dos encuentros cruciales para los casi 3 millones de personas sordociegas de todo el mundo. Serán la V Asamblea General de la Federación Mundial de Sordociegos (WFDB) y la XI Conferencia Mundial Helen Keller, que brindarán a los sordociegos de todo el mundo la oportunidad de tener su propio foro para compartir sus experiencias y definir las prioridades políticas y de incidencia mundial de su organización. Bajo el lema “Nuestra Voz. Nuestros Derechos: Lideramos el camino", la conferencia abordará, a través de 5 sesiones plenarias y 45 paneles y espacios de trabajo y debate, temas como los Derechos Humanos, la igualdad de oportunidades, o la consecución de más recursos para la atención de sus principales necesidades y demandas.
fiel-el-peluche-perro-guia.jpg
En la pasada campaña navideña de 2016 la ONCE contribuyó a comercializar el peluche del perro guía de la Fundación ONCE de Perros Guía (FOPG) que se bautizó con el nombre de Fiel. Te animamos a contribuir con la Fundación ONCE del Perro Guía!
Fundación ONCE i l’Agència Catalana de Turisme (ACT) s’han compromès conjuntament a la realització d'iniciatives i activitats per a la promoció del Turisme Accessible a Catalunya. Les accions conjuntes tenen la finalitat d’augmentar les destinacions accessibles i el grau de sensibilització i conscienciació de la societat en general. Actualment, el nombre de recursos, equips i serveis turístics que participen al programa Turisme Accessible és de 1.230, el que representa un creixement del 49,3% des del principi del projecte. El conveni l’han signat Xavier Espasa, en la seva qualitat de Director general de l’Agència Catalana de Turisme, i José Luis Martínez Donoso, en representació de la Fundació ONCE per a la cooperació i inclusió social de persones amb discapacitat. Estendrà la seva vigència fins al 31 de desembre de 2019.
El Grupo Social ONCE ha consolidado su posición como líder del Monitor Empresarial Merco de Reputación Corporativa, al colocarse por tercer año consecutivo, en el de 2017, al frente de la clasificación entre las empresas más responsables y con mejor gobierno corporativo. Es la primera vez que una marca, en este caso el Grupo Social ONCE, consigue mantenerse tres años consecutivos en esta posición, en la que además aventaja al segundo, Mercadona, en 600 puntos (10.000 frente a 9.400), seguidos de Inditex, o Caixabank.

Publicador de continguts

Contenido - Podcast

Logo podcast

Calendario

  1. dl
  2. dt
  3. dc
  4. dj
  5. dv
  6. ds
  7. dg
  8. 1
  9. 2
  10. 3
  11. 4
  12. 5
  13. 6
  14. 7
  15. 8
  16. 9
  17. 10
  18. 11
  19. 12
  20. 13
  21. 14
  22. 15
  23. 16
  24. 17
  25. 18
  26. 19
  27. 20
  28. 21
  29. 22
  30. 23
  31. 24
  32. 25
  33. 26
  34. 27
  35. 28
  36. 29
  37. 30
Esdeveniments del mes
No hi ha esdeveniments per aquest mes

Subscripció

Subscripció

IL·LUSIÓ, Butlletí de Notícies ONCE Catalunya
T'informem que les dades de caràcter personal que ens proporcionis en emplenar el present formulari seran tractades per Política privacitat

Publicador de continguts