Nou Contact Center d'ILUNION a Barcelona

Seccions: Ilunion
Imatge on es veuen als responsables assistents tallant una cinta blava i groga per representar la inauguració del centre

ILUNION ha inaugurat la seva nova seu de Contact Center BPO a Barcelona, concretament al Carrer Gran Via de les Corts Catalanes, una ubicació cèntrica i amb excel·lents comunicacions.

L'àrea de contact center d’ILUNION compte a Barcelona amb dos emplaçaments de més de 3.000 metres quadrats en total, que donen ocupació a 425 professionals, dels quals el 61% són persones amb discapacitat.

La inauguració, celebrada el passat 15 de novembre, va estar presidida per Enric Botí, delegat de l'ONCE a Catalunya; David Bernardo, president del Consell Territorial de l'ONCE a Catalunya; Alejandro Fernández, director corporatiu d'Estratègia i Innovació d’ILUNION; Óscar da Pena, director corporatiu de Relacions Externes i Marca d’ILUNION; Patricia Otero, directora d'Experiència de Client d’ILUNION i Susana Sánchez, directora General d’ILUNION Contact Center BPO.

Després de l'acte d'inauguració, els assistents van visitar les instal·lacions. Amb aquest nou centre a Barcelona, l'àrea de Contact Center d’ILUNION posa a la disposició dels seus clients i empleats unes instal·lacions modernes, en un edifici que reuneix les millors condicions en termes d'accessibilitat i seguretat, comptant amb tota mena de serveis i transport públic. A nivell tecnològic, el nou centre albergarà 250 posicions, i disposa de sistemes de comunicacions totalment nous, prioritzant les mesures de seguretat.

Enric Botí va mostrar el seu agraïment a ILUNION per l'obertura, posant en valor que “treballar al Grup Social ONCE és fer-ho en una empresa on realment les persones són importants. Projectes com aquest, demostren el compromís que tenim amb els treballadors, dotant-los d'eines que potencien el seu talent i reforcen les seves capacitats”.

David Bernardo va subratllar “que aquest Contact Center continuï creixent demostra la gran feina que s'està fent des d’ILUNION per tal de crear ocupació per les persones amb i sense discapacitat”.

Aquest és el tercer Contact Center que ILUNION inaugura aquest any 2023, els primers van ser a Jaráiz de la Vera i Miajadas (Càceres), tots dos emmarcats en el projecte ‘Arrels’, una iniciativa que persegueix "que allà on cadascú posi les arrels, sempre tingui un lloc per treballar”, donant oportunitats laborals a poblacions de menys de 10.000 habitants, a persones amb discapacitat i a col·lectius vulnerables.
 

RRSS_Compartir

Compartir :

Publicador de continguts

Contenido - Podcast

Logo podcast

Calendario

  1. dl
  2. dt
  3. dc
  4. dj
  5. dv
  6. ds
  7. dg
  8. 1
  9. 2
  10. 3
  11. 4
  12. 5
  13. 6
  14. 7
  15. 8
  16. 9
  17. 10
  18. 11
  19. 12
  20. 13
  21. 14
  22. 15
  23. 16
  24. 17
  25. 18
  26. 19
  27. 20
  28. 21
  29. 22
  30. 23
  31. 24
  32. 25
  33. 26
  34. 27
  35. 28
  36. 29
  37. 30
  38. 31
Esdeveniments del mes
No hi ha esdeveniments per aquest mes

Subscripció

Subscripció

IL·LUSIÓ, Butlletí de Notícies ONCE Catalunya
T'informem que les dades de caràcter personal que ens proporcionis en emplenar el present formulari seran tractades per Política privacitat

Publicador de continguts