ONCE lidera el rànquing de marques amb forta imatge corporativa segons l'informe Brand Ocean
L'ONCE lidera el Top 15 de les marques amb forta imatge corporativa, per davant de grans com El Corte Inglés, Mercadona, Ikea, Coca Cola, Apple, Amazon, Danone, Samsung, Lidl, Decathlon, Mac Donalds, Mercedes, BMW... segons l'estudi Ocean Brands presentat divendres 18 d’octubre i elaborat per OMD i OMG Custom (expertes en gestió de marques).
L'estudi ofereix un mapa detallat de l'univers de les marques, de cara a impulsar les millors decisions estratègiques per a cada client, analitzant 14 sectors, 150 marques i realitzant 10.000 entrevistes en línia.
L'estudi posa el focus en el consumidor i en la seva percepció de les marques, mesura la fortalesa d'una marca i la compara amb els seus competidors directes i amb altres categories amb l'objectiu de definir en quina situació es troba la marca, com la perceben els consumidors i les millores i metes a futur.
Brand Ocean posa al consumidor al centre de la investigació i es basa en les seves percepcions individuals per estudiar tres aspectes : posicionament (on està cada marca), identitat (valors de cadascuna com emocionals, funcionals, de comunicació, corporatius o de presència ) i drivers (conductors sobre com actuar per assolir la meta proposada). Marques com Mercadona, Amazon, El Corte Inglés, Decathlon, ONCE, Danone, Nestlé, Nivea, Coca Cola, Apple, Samsung o Netflix lideren els rànquings Brand Ocean d'OMD de 2019.
Aquest resultat posa de manifest una vegada més la importància que tots i totes siguem i ens sentim ambaixadors de la nostra marca. Sense la participació de tots i cadascun dels que fem el Grup Social ONCE no seria possible, sense la manera que tenim d'anar per la vida explicant la nostra realitat, la tasca d'una Organització que aconsegueix millorar la vida de moltes persones amb i sense discapacitat.
- dl
- dt
- dc
- dj
- dv
- ds
- dg
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31