ONCE Catalunya aposta per la proximitat per millorar l’atenció de qualitat a afiliats i agents venedors

Seccions: T'interessa
Entrada de l'Agència de l'ONCE a L'Hospitalet de Llobregat. Apareix Hèctor Grao, director de l'Agencia de L'Hospitalet, caminant amb un bastó blanc

Amb la voluntat decidida de garantir els serveis personalitzats i de millorar, encara més, l’atenció que l’ONCE Catalunya presta a cadascú dels seus afiliats/afiliades i agents venedors/venedores de tots els seus centres, la institució fa un nou disseny de la seva estructura. L’ajust entra en vigor l'1 de juliol i té com a protagonista la gran àrea metropolitana de Barcelona.

“És una aposta  clara i ferma per optimitzar l’atenció que donem i  per fer-la cada vegada més pròxima”, sintetitza el delegat de l’ONCE a Catalunya, Enric Botí. I afegeix: “És un canvi cap a bé, fonamentat en una  tecnologia que facilita fer-ne el pas i amb una xarxa de comunicacions  que ens permetran estar més a prop de les persones”.

Els canvis afecten les agències de l'ONCE a Badalona, a L'Hospitalet de Llobregat i a Molins de Rei. En totes elles, durant el mes de juny, s'han fet sessions informatives per exposar tots els detalls, a càrrec del mateix delegat, Enric Botí, el president del Consell, David Bernardo, i els directors dels centres.

A l'Agència de Badalona a la qual s'adscriuen els municipis de Santa Coloma de Gramenet i Sant Adrià del Besòs, la població afiliada creixerà de 341 a 550 persones i els agents venedors de 98 a 169. L’Agència de L’Hospitalet, incorpora Cornellà de Llobregat i Esplugues de Llobregat. Les persones afiliades passaran de 373 a 593 i els venedors de 96 a 142. I, finalment, l’Agència de Molins de Rei suma els afiliats de Sant Joan Despí i Sant Just Desvern, que passaran de 394 a 452. I també els venedors i venedores, de 97 a 108.

Entrada de l'Agència de l'ONCE a Badalona on es veu una dona amb un bastó blanc davant la porta

Es tracta d'adequar un estil de gestió als temps que vivim, amb un aprofitament òptim dels recursos materials i humans, amb el suport de les noves tecnologies, i de noves modalitats de prestació de serveis de qualitat. I sobretot, estant convençuts que la proximitat i la familiaritat són valors de millora en l’atenció a les persones. En definitiva, ajustem l'estructura organitzativa a les necessitats actuals i de futur immediat per fer-la més propera i eficient.

A la xarxa de vendes, el protagonista és l’agent venedor, com a element dinamitzador. L’ús generalitzat del TPV (Terminal Punt de Venda) va obrir un camí segur i en el present és una eina que garanteix tota l’activitat comercial des del mateix quiosc o el punt de venda. I per a les persones afiliades, s’incrementa l’alt nivell qualitatiu perquè el model es basa en un tracte individualitzat i en el seu entorn més pròxim. Tanmateix fomenta la inclusió, atès que permet que els afiliats desenvolupin amb tota normalitat activitats socioculturals i de lleure al seu barri i a la seva ciutat. Millors serveis i a tocar de casa!
 

 

RRSS_Compartir

Compartir :

Publicador de continguts

Contenido - Podcast

Logo podcast

Calendario

  1. dl
  2. dt
  3. dc
  4. dj
  5. dv
  6. ds
  7. dg
  8. 1
  9. 2
  10. 3
  11. 4
  12. 5
  13. 6
  14. 7
  15. 8
  16. 9
  17. 10
  18. 11
  19. 12
  20. 13
  21. 14
  22. 15
  23. 16
  24. 17
  25. 18
  26. 19
  27. 20
  28. 21
  29. 22
  30. 23
  31. 24
  32. 25
  33. 26
  34. 27
  35. 28
  36. 29
  37. 30
Esdeveniments del mes
No hi ha esdeveniments per aquest mes

Subscripció

Subscripció

IL·LUSIÓ, Butlletí de Notícies ONCE Catalunya
T'informem que les dades de caràcter personal que ens proporcionis en emplenar el present formulari seran tractades per Política privacitat

Publicador de continguts