Ignasi Terraza presenta a l’Auditori ONCE Catalunya el seu nou disc, Stargazers
El pianista cec Ignasi Terraza, afiliat a l’ONCE, una de les figures més destacades del jazz a casa nostra i amb una gran projecció internacional, oferí el 26 de març a l’Auditori de l’ONCE Catalunya a Barcelona el concert de presentació del seu nou treball discogràfic, Stargazers, produït per Swit Records.
Terraza actuà amb la cantant Sara Dowling; Esteve Pi, bateria i Dario Di Lecce, contrabaix, formant un quartet excels.
Terraza, guanyador del Jacksonville International Jazz Piano Competition i amb més de trenta referències discogràfiques, és un dels pianistes més respectats del panorama europeu, reconegut pel seu swing, la seva creativitat i la capacitat d’emocionar en cada actuació.
La britànica Sara Dowling és considerada una de les cantants de jazz amb més talent a Europa, va ser guardonada amb el premi a la Millor Vocalista als British Jazz Awards de 2019. Amb arrels palestines i irlandeses, Dowling es va formar a Manchester com a violoncel·lista, abans de descobrir la seva vocació com a cantant i compositora. Amb una veu expressiva i magnètica, el seu estil s’inspira en figures com Betty Carter, Sarah Vauhgan i Anita O’Day, entre d’altres, però manté una personalitat pròpia.