L’ONCE renova l’històric Cuponazo i creixen un 20% els cupons premiats "pels dos costats"

Nº 68 OCTUBRE 2022

vendedor_con_nuevos_cuponazos_tira.jpg

L'ONCE renova el seu cupó de divendres, l'històric Cuponazo, per a oferir, des del sorteig del divendres 7 d'octubre, un augment de gairebé un 20% en el nombre total de premis repartits, amb 405.000 nous cupons més amb premi, un de cada cinc cupons. El nou Cuponazo de l'ONCE, que manté el preu de 3 euros, millora l'estructura de premis perquè toqui més i a més persones i s'aconsegueixi així més repartiment -en la línia de la reforma realitzada amb el Cupó Diari fa uns mesos- i se suma també a la novetat única en el mercat de joc que els premis es poden obtenir “pels dos costats” del número que es juga.

“Aquesta és una manera d'allargar la vida del producte de divendres i donar la mà i acostar-lo al nou cupó diari, de manera que la gent s'adoni que jugar a l'ONCE és contribuir a una labor social ben coneguda i, a més, és una manera d'adquirir loteria responsable, segura i social”, destaca Enric Botí, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya.

El nou Cuponazo posa en joc un premi major de 6 milions d'euros al número i la sèrie; eleva de 25.000 a 40.000 euros els 134 premis al número premiat; i estrena premi de 500 euros a les quatre primeres xifres i a les quatre últimes; 50 euros a les tres primeres i a les tres últimes xifres; 6 euros a les dues primeres xifres i dues últimes; i reintegrament de 3 euros a la primera xifra (primer reintegrament) i a l'última xifra (segon reintegrament).

Venedor de l'ONCE, perfectament uniformat, mostra el nou Cuponazo Amb el concepte “Pels dos costats pots ser guanyador”, l'ONCE fa aquesta reforma, que s'emmarca en les accions que permetran modernitzar els seus productes de loteries, com ja va passar amb el Cupó Diari a principis de 2022. La idea és millorar el repartiment de premis, atès que el nombre total de premis s'incrementa en un +18,75%, millorant la probabilitat general del producte passant d'un de cada 6,49 a un de cada 5,26 cupons premiats.

Més serveis especialitzats
Com és habitual en totes les iniciatives de joc responsable, segur i social de l'Organització, els canvis consoliden el model que ha convertit al Grup Social ONCE en el prestador més gran del món de serveis socials per a persones cegues o amb discapacitat visual, a més de traslladar la seva solidaritat a la resta de persones amb discapacitat a través de la Fundació ONCE i altres fundacions.

De fet, és important conèixer la labor que l'Organització realitza de manera específica a través de tres fundacions molt centrades en atenció concreta a realitats socials: atenció a persones amb sordceguesa; educació dels gossos guia; i internacionalització del model de cobertura social, per exemple, amb el suport a les persones amb discapacitat visual d'Amèrica Llatina.

La Fundació ONCE per a l'Atenció de Persones amb Sordceguesa (FOAPS) va néixer en 2007 per a promoure programes específics per a aquestes persones a fi de procurar la seva integració sociolaboral i millorar la seva qualitat de vida, donat l'elevat risc d'aïllament al qual s'enfronten. En 2021 va oferir més de 83.000 hores de mediació amb les seves més de 80 professionals.

Fundació ONCE per a la solidaritat amb les persones cegues d'Amèrica Llatina (FOAL) es va crear en 1998 per a promoure la plena inclusió de les persones amb discapacitat visual de 19 països (tots els de parla hispana i el Brasil). Té programes d'inclusió laboral, educativa, social o d'enfortiment de les organitzacions de la societat civil, amb les quals es col·labora als seus països.

La Fundació ONCE del Gos pigall (FOPG) va néixer en 1990 amb la finalitat de criar i ensinistrar gossos per a persones cegues i impulsar així la seva autonomia. Cada any lliura gratuïtament més de 120 gossos (el cost aproximat de cada gos ronda els 40.000 euros). Ha lliurat més de 3.300 gossos des del seu centre de cria i ensinistrament, on més de 50 professionals d'alta especialització conformen una de les millors escoles de gossos guia del món.


Cuponazo històric
Aquesta reforma del Cuponazo de l'ONCE anirà acompanyada d'una campanya publicitària en mitjans i Internet amb el lema “El cuponazo no té costat dolent, pels costats pot estar premiat”.
El Cuponazo de l'ONCE va néixer l'octubre de 1987, amb la històrica campanya publicitària que va causar gran impacte entre la ciutadania en estar basada en una interminable cua de compradors del cupó que van caient en efecte dominó. Els experts en publicitat ho consideren història del sector, ja que va estrenar una campanya teaser (d'expectació) en la qual mitja Espanya es va preguntar durant dies on acabava la “cua”. A partir d'aquest moment, s'ha convertit, juntament amb el Cupó Diari, en la base de l'estructura i cartera de joc de l'ONCE, imatge clau del joc responsable, social i segur de l'Organització.
 

Publicador de continguts

Más noticias de Joc

vendedor_con_nuevos_cuponazos_tira.jpg
kiosc_viladecans.jpg
cupon_farmaceuticosalberto_duran_y_jesus_aguilar_sostienen_una_lamina_enmarcada_con_este_cupon.jpg

Publicador de continguts

GRUPO SOCIAL ONCE
ILUNION

Visualització del menú

Enllaços d'Utilitat

Publicador de continguts