Els reusencs i reusenques, protagonistes del cupó

Nº 63 ABRIL 2022

reus.jpg

L'1 de març,  Enric Botí, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya i Arantxa Vallespí, directora de l’agència de l’ONCE a Reus van lliurar a Carles Pellicer, alcalde de Reus, una imatge emmarcada del Cupó que l’ONCE dedicà diumenge 6 de març, a Reus. També van assistir Montse Caelles, regidora de Promoció de Ciutat i  el venedor d'il·lusions, Manuel Lopera, millor agent venedor de l'ONCE a Reus el 2021.

5,5 milions de cupons, il·lustrats amb una fotografia de La Plaça del Mercadal de la periodista i fotògrafa reusenca Laia Solanellas, van difondre la imatge dels reusencs i reusenques. L’Ajuntament de Reus i l’ONCE col·laboren en l’àmbit de la millora de l’atenció a les persones cegues o amb baixa visió  des de fa anys.

Aquest cupó pertany a la sèrie Gentilicis, amb la que l’ONCE fa un recorregut per alguns dels noms més curiosos del país, en una sèrie als sortejos de diumenge. Amb aquesta sèrie de cupons, l'ONCE pretén donar visibilitat a un bon nombre de localitats en les que els seus habitants es diuen d'una manera curiosa o singular. A Catalunya han format part d’aquesta col·lecció el gentilici de Manresa (Barcelona), Cervera (Lleida) i Olot (Girona).

Reus és la capital de la comarca del Baix Camp, situat a l'oest del Camp de Tarragona i a uns 10 km de la mar Mediterrània. La seva població és de 104.373 habitants (2019). El municipi engloba una quarta part de la població de l'àrea metropolitana de Tarragona-Reus, que suma més de 450.000 habitants.

Imatge del cupó dedicat a reusencs i reusenques, el 6 de març.


 

Publicador de continguts

Más noticias de Joc

Maria Carmen Munné, agent venedora, a Vilassar de Mar.
Nous rasques de Juegos ONCE.
Durant l’acte Enric Botí, delegat de l’ONCE a Catalunya; i Rebeca García, directora de l’ONCE a Granollers, van lliurar una il·lustració emmarcada d’aquest cupó a Toni Cornellas, president de  l’Associació Esportiva La Mitja; Alba Barnusell, alcaldessa de Granollers;  a Juan Antonio Corchado, alcalde de Les Franqueses; a Meritxell Budó, alcaldessa de La Garriga; a Emili Cordero, alcalde de Canovelles i a Josep Mª Lloreda, conseller delegat de KH7 i amfitrió de l’acte.

Publicador de continguts

GRUPO SOCIAL ONCE
ILUNION

Visualització del menú

Enllaços d'Utilitat

Publicador de continguts