El Grup Social ONCE segueix pujant al rànquing d’empreses que més atrauen i retenen el talent

Nº 63 ABRIL 2022

ranking_merco.jpg

El Grup Social ONCE ha ascendit fins al lloc número 15 entre les organitzacions i empreses que operen a l'Estat amb un atractiu més gran per atraure i retenir el talent, d'una classificació que integra 100 companyies, segons l'informe anual del Monitor Empresarial de Reputació Corporativa (Merco Talent). Puja un graó respecte a l'any anterior i acumula una millora continuada de més de sis llocs en els darrers monitors anuals.

La classificació global la lidera Inditex, seguit en aquest ordre per Mercadona, Coca-Cola, Iberdrola, Repsol, Nestlé, Ikea, Telefònica i Mahou San Miguel que tanca el ‘top 10’. L'estudi s'ha fet a partir de 39.641 enquestes, 9 fonts d'informació i 5 perspectives. El Grup Social ONCE se situa per sobre de marques de reconegut prestigi com El Corte Inglés, BBVA, Apple i Google, als qui ha superat en els darrers exercicis.

Per sectors d'activitat, destaca i es consolida en el primer lloc entre ONGs, fundacions i associacions, per sobre de Creu Roja.

El Grup Social ONCE es reconeix com un bon lloc per treballar, que atrau talent en totes les seves formes i que el converteix en una de les empreses i organitzacions amb més força  social, l'ocupador mundial més gran de persones amb discapacitat i el quart a nivell global a tot l'Estat.

Publicador de continguts

Publicador de continguts

GRUPO SOCIAL ONCE
ILUNION

Visualització del menú

Enllaços d'Utilitat

Publicador de continguts