El Grup Social ONCE i RTVE signen un conveni per promoure i facilitar la inclusió social

Nº 63 ABRIL 2022

rtve_portada_jose_manuel_perez_tornero_y_miguel_carballeda_en_el_momento_de_la_firma_delacuerdo.jpg


El Grup Social ONCE i RTVE van signar a principis de  març un conveni marc de col·laboració, amb l'objectiu de promoure i facilitar la inclusió social i la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i les seves famílies. Miguel Carballeda, president del Grup Social ONCE, i José Manuel Pérez, president de RTVE, van estampar les seves firmes a Prado del Rey.

Ambdues entitats fomentaran la inclusió social i la promoció dels drets de persones amb discapacitat mitjançant el desenvolupament d’activitats conjuntes de difusió, sensibilització, orientació, cultura i lleure. A més, prestaran el suport necessari per a la identificació de treballadors amb discapacitat amb l'objectiu de garantir els seus drets, i es posaran en marxa activitats de formació per al coneixement correcte de la discapacitat.

A l'àmbit de la formació i l'ocupació, es planteja una tasca de coordinació mútua i assessorament per part del Grup Social ONCE en accions que afavoreixin la inclusió laboral directa i indirecta de les persones amb discapacitat.

Es preveu també el desenvolupament d'actuacions conjuntes per a la millora de l'accessibilitat universal, posant el focus en la millora dels canals i els entorns digitals de RTVE, i la identificació d'iniciatives i nous projectes en matèria de RSC i sostenibilitat.

Finalment, el conveni planteja el desenvolupament d'activitats de formació i sensibilització per a treballadors de RTVE per al correcte ús del llenguatge inclusiu, així com possibles accions de cooperació al desenvolupament a través dels programes internacionals per al desenvolupament del Grup Social ONCE i la Fundació ONCE per a Amèrica Llatina (FOAL).

Publicador de continguts

Más noticias de T'interessa

Enric Botí, delegat de l’ONCE a Catalunya, va lliurar a Eva Menor, consellera del Departament d'Igualtat i Feminisme de la Generalitat de Catalunya, el cupó amb el lema ‘Juntes som més fortes’. També els van acompanyar David Bernardo, president del Consell Territorial de l’ONCE Catalunya, i Mercè Batlle, presidenta del COCARMI. 
FOTO DIARI DE TARRAGONA DEL ESCAPE ROOM ACCESSIBLE.
David Bernardo, Lluc Salellas, Enric Botí i Fran Rodríguez, a la sala d'actes de la remodelada Agència de l'ONCE a Girona.

Publicador de continguts

GRUPO SOCIAL ONCE
ILUNION

Visualització del menú

Enllaços d'Utilitat

Publicador de continguts