Bonpreu i Esclat adapten la seva targeta client al sistema braille i la fan més accessible als cecs

Nº 52 Abril 2021

bon_preu_ilu.jpg

El passat mes de març, van arribar a les botigues Bonpreu i Esclat les primeres targetes en sistema braille per afavorir l'ús a persones cegues o amb discapacitat visual, gairebé 11.000 afiliades a l’ONCE a Catalunya. Aquestes noves targetes són ja iguals per a tothom i suposen un canvi de format global.

Des de la sensibilitat i en benefici d'igualtat per a tothom, Bonpreu vol prendre mesures que afavoreixin un acte tan quotidià com és la compra de productes d'alimentació.

"Celebrem i valorem molt aquesta iniciativa. És un pas més en el camí de la igualtat d'oportunitats per a tothom, en aquest cas en el disseny universal dels béns i serveis en una acció tan quotidiana com anar a comprar. Des d’ONCE reivindiquem  l'ús del braille com el sistema de lectoescriptura de les persones cegues", destacà Enric Botí, delegat territorial d'ONCE Catalunya.

Per tant, des del compromís i consciència del Grup Bon Preu amb la societat, es van adaptar els fullets promocionals ja fa uns mesos millorant la gamma de colors i contrast cromàtic i la següent mesura recentment implantada és el canvi de disseny de la targeta client. Aquestes iniciatives s'han posat en marxa amb l'assessorament i validació de la Comissió Braille Espanyola de l'ONCE.

La inclusió del braille a les targetes de Bon Preu vol reivindicar la inclusió en tots els àmbits de la vida i la importància de poder accedir a serveis essencials en igualtat de condicions.
 

Publicador de continguts

Más noticias de T'interessa

ilusonora.jpg
globo.jpg
bon_preu_ilu.jpg

Publicador de continguts

GRUPO SOCIAL ONCE
ILUNION

Visualització del menú

Enllaços d'Utilitat

Publicador de continguts