Arriba 'UNO Braille' accessible

Nº 44 AGOST 2020

uno_braille.png

UNO i l'ONCE s'uneixen per llançar la versió en braille del seu popular joc de cartes UNO. Aquesta edició permet a les persones cegues o amb discapacitat visual greu divertir-se jugant i fent que UNO sigui un joc accessible per a tothom.

Fet en col·laboració amb l'ONCE, UNO Braille presenta als marges de cada carta l'escriptura en braille necessària per indicar el color i el nombre o acció de cada carta, el que permet que totes les persones puguin jugar juntes, sense problema, amb independència de tenir o no una discapacitat visual greu.

Céline Ricaud, Head of Màrqueting per a Espanya i Portugal de Mattel, ha assenyalat: "Estem molt orgullosos d'afegir UNO Braille a la nostra línia de Jocs de taula ja que volem que totes les persones, sense excepció, puguin divertir-se jugant amb UNO".

UNO Braille té un preu de  de 15,99 € i estarà disponible a El Corte Inglés.

Sobre Mattel 
Mattel és una empresa de creacions que inspira la curiositat de la infància. La cartera de marques de consum globals de Mattel inclou Barbie ©, Fisher-Price ©, Hot Wheels ©, Scrabble © i UNO ©, entre moltes altres. Mattel també produeix una àmplia gamma de línies i productes creats en col·laboració amb les principals companyies d'entreteniment i tecnologia. Amb una plantilla global d'aproximadament 32.000 membres, Mattel opera a 40 països i territoris i els seus productes es comercialitzen en més de 150 països. 

Publicador de continguts

Más noticias de T'interessa

twitter_pantallazo_ok.jpg
memoria_iguales_.jpg
uno_braille.png

Publicador de continguts

GRUPO SOCIAL ONCE
ILUNION

Visualització del menú

Enllaços d'Utilitat

Publicador de continguts