1.000 persones cegues viuen una jornada de festa i germanor a Port Aventura amb els colors ONCE

Nº 57 OCTUBRE 2021

port_aventura_carpa_once.jpg

Diumenge 19 de setembre, vam celebrar la tradicional trobada per commemorar la Diada de la Gran Família de l’ONCE Catalunya. En aquesta ocasió, que enguany arribà a la 26ena edició, va ser a Port Aventura. Aplegà més de 1.000 persones cegues i amb discapacitat visual acompanyades de familiars i amics de l’Organització.

Els assistents van gaudir a l'aire lliure del mític parc d'atraccions en un espai segur i amb un personal que prèviament s’havia format en tècniques de guia, orientació i mobilitat per a persones cegues, les protagonistes d’aquesta diada.

Un grup d'afiliats entra al parc de Port Aventura World diumenge 19 de setembre.

Van deixar anar la seva adrenalina, van pujar i baixar de les diferents atraccions, van donar voltes a gran velocitat i van compartir dinar als restaurants del recinte. Van gaudir d’una gran jornada d’alegria i diversió amb abraçades plenes d'il·lusió i moltes aventures.

El col·lectiu de l’ONCE Catalunya també va omplir de color Port Aventura. Va ser sumant al nostre conegut Oncelio el groc i el verd històrics de l'ONCE, el vermell de Fundació ONCE, el blau de Ilunion i el blanc del bastó, símbol mundial de mobilitat inclusiva.

L'any passat, la pandèmia va obligar a canviar el nostre dia a dia i vam deixar de fer moltíssimes coses, entre elles, la celebració del Dia de la Gran Família de l'ONCE a Catalunya. Enguany hem reprès l’activitat. 
 

Publicador de continguts

Más noticias de Protagonistes

El conseller Raúl Moreno, amb antifaç, guiat per un gos pigall de l'ONCE.
Foto de família de la gala, amb premiats i autoritats, entre ells el president de la Generalitat, Salvador Illa i el president del Grup Social ONCE, Miguel Carballeda.

Publicador de continguts

GRUPO SOCIAL ONCE
ILUNION

Visualització del menú

Enllaços d'Utilitat

Publicador de continguts