Contenido - Título página Secciones

Notícies destacades

Publicador de continguts

Joc

Imatge del cupó il·lustrat amb el Pa amb tomàquet.

El pa amb tomàquet és una típica recepta de la cuina catalana. Ha estat considerat el plat paradigmàtic de la cuina catalana.

Usuari de gos pigall rebutja que se le doni aliment al seu gos.

‘No els hi donis menjar, només mengen el seu’, lema de la reivindicació en cinc milions de cupons per la salut dels gossos i la seguretat dels usuaris . 

Imatge dels voluntaris de l'ONCE al RCDE Stadium

El passat dijous 4 d’abril, voluntaris de l’ONCE Catalunya van participar en el I Congrés d'Emergències en Estadis de Futbol, una iniciativa organitzada per La Liga i Creu Roja.

Enrique García Cortés, tècnic del departament d'Accessibilitat de Fundación ONCE en un moment de la presentació a l'Institut Guttmann de Barcelona.

Unió Europea, juntament amb PlayStation España i Sony Interactive Entertainment España, va presentar a Barcelona el nou comandament accessible per a PlayStation 5: Access, dissenyat per a adaptar-se a les necessitats de les persones amb discapacitat.

A la fotografia amb el cupó de l’ONCE es van voler sumar  jugadors espanyols que han participat a la Copa Davis, com ara: Tommy Robredo, Pablo Andújar, Tomás Carbonell, Ángel Giménez, Nacho Muntañola, Pepe Higueras, Jordi Bardou, Joan Balcells, José López-Maeso, Antonio Muñoz, Javier Soler, Marc López, Carlos Moyá, Carlos Costa, Manolo Orantes i Alberto Tous.

Enric Botí, delegat de l’ONCE a Catalunya, va lliurar a Josep Jordi Cambra, president del RCTB 1899, una imatge emmarcada d’aquest cupó.

Publicador de continguts

T'interessa

T'interessa

eb_once.jpg
La web actualiza todos los contenidos por los que circula la labor de la ONCE de forma atractiva, moderna e intuitiva y es una demostración de que el diseño y el acceso a la información no están reñidos con la accesibilidad y la usabilidad. Además, supone un paso más hacia la transformación digital de la sociedad, a la que no son ajenas las personas ciegas o con otra discapacidad, que deben tener la posibilidad de acceder a contenidos de forma ágil y sencilla.
zoomtext.jpg
El proceso de solicitud es muy sencillo: el interesado debe validarse con su usuario y contraseña en el ClubONCE y acceder a la sección de Tiflotecnología, donde tendrá la posibilidad de solicitar la licencia a través del formulario que se ha habilitado al efecto. Una vez tramitada su solicitud, recibirá mediante correo electrónico el número de licencia. Tras haber instalado el software en el equipo que desee, solo deberá introducir el número de licencia que se le ha facilitado y su copia de ZoomText quedará activada.
varios_de_los_miembros_del_jurado_del_iv_certamen_internacional_once_de_investigacion_sobre_juego_responsable.jpg
La Unidad de Conductas Adictivas del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, de Barcelona, ha ganado el IV Certamen Internacional ONCE de Investigación sobre Juego Responsable, con el trabajo titulado ‘Impacto de la publicidad en función de la tipología de juego, factores sociodemográficos y psicopatología asociada’. El proyecto pretende evaluar el impacto de la publicidad en función de la tipología del juego, los factores sociodemográficos (edad, sexo, nivel de estudios, estado civil), y la psicopatología asociada en una muestra de la población con trastorno de juego y, por otro lado, comparar dichos resultados con los obtenidos en una muestra de la población general.
francia.jpg
El modelo de inclusión social de la discapacidad en España, liderado por el Grupo Social ONCE, es un buen ejemplo para transformar la situación de los 12 millones de personas con discapacidad en Francia”. Así concluía su visita a nuestro país la secretaria de Estado de Personas con Discapacidad de Francia, Sophie Cluzel, tras mantener un encuentro con responsables del Grupo Social ONCE, en la sede del Centro de Recursos Educativos (CRE) de la ONCE en Madrid.En el encuentro se le presentó el modelo de atención educativa, formación y empleo para personas con discapacidad visual de la ONCE; el papel de la Fundación ONCE y el compromiso con el empleo de las personas con discapacidad de las empresas ILUNION.
sant_boi_2.jpg
Lluïsa Moret, alcaldessa de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat i Xavier Grau, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya, van signar dimarts 27 de març un acord de col•laboració entre les dues entitats amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat de Sant Boi, especialment amb ceguesa i amb discapacitat visual en àmbits com la mobilitat i l’accessibilitat i el disseny universals, la igualtat d’oportunitats, la no discriminació, la formació i el treball, la cultura i el lleure o les noves tecnologies.

Publicador de continguts

Contenido - Podcast

Logo podcast

Calendario

  1. dl
  2. dt
  3. dc
  4. dj
  5. dv
  6. ds
  7. dg
  8. 1
  9. 2
  10. 3
  11. 4
  12. 5
  13. 6
  14. 7
  15. 8
  16. 9
  17. 10
  18. 11
  19. 12
  20. 13
  21. 14
  22. 15
  23. 16
  24. 17
  25. 18
  26. 19
  27. 20
  28. 21
  29. 22
  30. 23
  31. 24
  32. 25
  33. 26
  34. 27
  35. 28
  36. 29
  37. 30
Esdeveniments del mes
No hi ha esdeveniments per aquest mes

Subscripció

Subscripció

IL·LUSIÓ, Butlletí de Notícies ONCE Catalunya
T'informem que les dades de caràcter personal que ens proporcionis en emplenar el present formulari seran tractades per Política privacitat

Publicador de continguts