EL Grup Social ONCE escala 17 llocs en 7 anys i puja al seté lloc al rànquing 'Merco Empreses i Líders'
El Grup Social ONCE ha escalat un lloc més en el rànquing 'Merco Empreses i Líders 2019', la qual cosa la referma entre les millors empreses espanyoles analitzades per aquest prestigiós estudi que, a més, demostra que som els més ben valorats per les ONG, les administracions i els membres del Govern; i entre els millors en la valoració atorgada pels consumidors, els sindicats, o el capítol de presència digital. A més, el president del Grup Social ONCE, Miguel Carballeda, es consolida en el lloc 18è entre els 100 líders més ben valorats.
Merco confirma de nou que Inditex, Mercadona, Repsol, Banco Santander i Telefónica són les cinc empreses amb millor reputació d'Espanya. El 'top 10' el completen CaixaBank (6è), Grup Social ONCE (7è), Mapfre (8è), Ikea (9è) i BBVA (10º). Menys destacats estan ja empreses com Iberdrola, Pascual, Coca-Cola, Mutua Madrileña, Google o El Corte Inglés. Es tracta del millor lloc aconseguit per l'ONCE i pel Grup Social ONCE a les 19 edicions d'aquest informe i destaca com des de 2013 hem millorat 17 llocs, per passar del 25 al 7. Just el 2017 es va entrar al Top 10, amb la denominació Grup Social ONCE. Per àrees, el Grup Social ONCE és el més ben valorat per membres d'ONG i per les administracions i membres del Govern; ocupa la tercera plaça en la valoració global dels consumidors i de les organitzacions sindicals i la quarta en l'anàlisi de l'entorn digital.
La XIX edició de Merco Empreses i Líders, el monitor empresarial de reputació corporativa -referència a Iberoamèrica per la seva trajectòria (19 edicions) i per ser un estudi de reputació corporativa amb plenes garanties d'independència i imparcialitat- es realitza amb 47.556 enquestes, 25 avaluacions i al voltant de 200 indicadors objectius; als quals s'uneix la revisió independent per part de la consultora KPMG, d'acord amb la norma ISAE 3000. Com a novetat, en aquesta edició, s'ha incorporat la valoració de l'aposta empresarial per la igualtat de gènere i el compromís d'inversió i ocupació.
El director de l'estudi, José María San Segundo, va explicar durant la presentació que la reputació de les empreses és un concepte clau en el seu desenvolupament de present i de futur i va reconèixer que, a més de les dades que es publiquen, el Monitor testeja la situació de les empreses amb enquestes cada pocs mesos per conèixer en temps real la realitat de les companyies, sobretot en un món en què la informació (sigui verdalsa) pot afectar la reputació de forma greu. Així, en les enquestes que fan a la població en general o les que es realitzen en entorns digitals cada tres mesos només hi ha quatre companyies que es mantenen sempre entre les quatre primeres, una d'elles el Grup Social ONCE. "Això vol dir que compten amb una reputació consistent i sòlida, amb una fortalesa sense vaivens", va insistir San Segundo, no sense reiterar que els riscos estan sempre presents i poden afectar amb molta rapidesa.
L'evolució i el resultat aconseguit confirmen que el treball de tots i cadascun dels treballadors i treballadores del Grup Social ONCE manté un elevat nivell de professionalitat i compromís, reconeguts per tota la societat.
Sense la vostra aportació no hagués estat possible!
- dl
- dt
- dc
- dj
- dv
- ds
- dg
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30