El ‘Cupó Diari’ de l’ONCE es renova per augmentar els premis i poder ajudar a més persones

Seccions: Joc
presentacio_nou_cupo_diari_barcelona.jpg

L'ONCE llança una renovació del seu ‘Cupó Diari’, el producte de més tradició de les seves loteries responsables, segures i socials, que ofereix des del 2 de maig un premi més gran de 500.000 euros cada dia i augmenta el nombre de premis amb nous conceptes de repartiment que el fan més atractiu i modern.

A Catalunya, el passat 20 d’abril a les 11.00 h es van realitzar simultàniament rodes de premsa a les quatre províncies amb la intervenció de:

 A Barcelona.- Enric Botí, delegat territorial d’ONCE Catalunya i el venedor Manuel Carmona.
 A Girona.- Fran Rodríguez, director de l’agència de l’ONCE a Girona  i el venedor Mohamadou Moutarou.
 A Lleida.-  Marcelino Cid, director de l’agència de l’ONCE a Lleida  i la venedora Cristina Chacón.
 A Tarragona.- Raquel Saavedra, directora de l’ONCE a Tarragona i el venedor Natán Tarragó.

Amb l'innovador concepte de 'Pels dos costats pots ser guanyador', l'Organització porta aquesta reforma, que s'emmarca en una sèrie d'accions per modernitzar els seus productes de loteries, que es van iniciar tot just fa un mes amb novetats a l'Eurojackpot (sorteig també els dimarts, a part de divendres, i un pot de fins a 120 milions d’euros).

Aquests canvis, impulsats pels nous temps, tenen com a objectiu consolidar l'Organització com el prestador més gran de serveis socials per a persones cegues i amb baixa visió del món, a més de traslladar la seva solidaritat a la resta de persones amb discapacitat a través de la Fundació ONCE.

 A Lleida.-  Marcelino Cid, director de l’agència de l’ONCE a Lleida  i la venedora Cristina Chacón.

El nou ‘Cupó Diari’ de l'ONCE, que téun preu de 2 euros, millora l'estructura de premis amb el que s'anomena i coneix com a ‘sorteig de repartiment’, pel qual toca més i hi ha més premis. D'aquesta manera, cada dia repartirà 49 premis de 35.000 euros a les cinc xifres del número premiat, i 500.000 euros al número més la sèrie.

A Tarragona.- Raquel Saavedra, directora de l’ONCE a Tarragona i el venedor Natán Tarragó.

A més, el joc es fa més entretingut en estrenar una mecànica nova al mercat espanyol del joc, atès que els premis toquen “del dret i del revés”: 450 premis de 250 euros a les quatre primeres xifres i 450 premis més a les quatre últimes; 9.000 premis de 25 euros en el cas de tres darreres o tres primeres; i el mateix per a les dues primeres i últimes (6 euros), mentre que es genera un doble reintegrament de 2 euros a la primera o darrera xifra del premiat.

Restyling i modernització
La reforma comporta un restyling a la imatge del producte, que manté els seus principis i la seva cultura tradicional, però incorpora més color i contribueix així a la modernització de la marca, a allargar el cicle del producte, i a fer-lo més atractiu, a més de consolidar una mecànica de joc més atractiva, fàcil d'entendre i recordar.

En paral·lel, es modernitzen i actualitzen els models d'informació del número premiat per incloure la nova línia de disseny en tots els suports que s'utilitzen habitualment.

El ‘Cupó Diari’ de l'ONCE va iniciar la història de l'Organització amb el primer sorteig celebrat el 8 de maig del 1939, amb un cupó de 3 números, que va premiar el número 922 amb 25 pessetes. Es tracta d'un producte històricament associat a la història dels venedors i venedores de l'ONCE que, des d'un inici, els van anomenar “iguals” i van fer reconeixible aquest crit als carrers i places.

Sobre aquest cupó es va forjar l'acció social de l'Organització, mitjà per impulsar l'ocupació i la labor social per a persones cegues i amb discapacitat, tal com roman avui, una realitat com a loteria social des dels seus inicis.

De fet, totes les loteries de l'ONCE formen una oferta de joc responsable, segur i social que permet a l'Organització complir els seus objectius: fer una àmplia labor social i solidària destinant tots els ingressos a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat; i fer una gestió segura i responsable que garanteix la protecció del conjunt de consumidors, des del disseny dels productes fins a la seva comercialització.

A Girona.- Fran Rodríguez, director de l’agència de l’ONCE a Girona  i el venedor Mohamadou Moutarou.

Si tens baixa visió, vine a l'ONCE
Aquest llançament coincideix amb la posada en marxa per part de l'Organització d'una campanya informativa sota el lema ‘Si tens baixa visió, vine a l'ONCE’, per conscienciar la ciutadania de la seva acció al costat de persones cegues, però també dels qui mantenen alguna resta visual i encara no coneixen els beneficis d'afiliar-s'hi.
De fet, de les 70.000 persones afiliades a l'Organització, amb prou feines el 15% té ceguesa total, mentre que la resta presenta diferents graus de baixa visió (igual o menys d'un 10% aprox.) i rep serveis socials adequats a cada realitat, que els ajuden a gaudir duna vida autònoma.

L'ONCE ha detectat que hi ha moltes persones amb aquesta resta visual i que desconeixen els serveis i programes als quals poden optar apropant-se a l'Organització, com a atenció a les diferents etapes educatives, aprenentatge i ús d'eines d'accés a les noves tecnologies, suport a la inserció laboral, millora de la seva autonomia personal, optimització del funcionament visual, suport psicosocial, etc.

Per això llança aquesta campanya perquè qui es trobi en aquesta realitat o estigui en un procés de pèrdua visual s'acosti a l'ONCE, on rebrà atenció especialitzada, personalitzada i gratuïta per millorar la seva qualitat de vida i fomentar la seva independència.

Aquí pots veure i escoltar el vídeo de la campanya ‘Si tens baixa visió, vine a l'ONCE’

Publicador de continguts

Contenido - Podcast

Logo podcast

Calendario

  1. dl
  2. dt
  3. dc
  4. dj
  5. dv
  6. ds
  7. dg
  8. 1
  9. 2
  10. 3
  11. 4
  12. 5
  13. 6
  14. 7
  15. 8
  16. 9
  17. 10
  18. 11
  19. 12
  20. 13
  21. 14
  22. 15
  23. 16
  24. 17
  25. 18
  26. 19
  27. 20
  28. 21
  29. 22
  30. 23
  31. 24
  32. 25
  33. 26
  34. 27
  35. 28
  36. 29
  37. 30
  38. 31
Esdeveniments del mes
No hi ha esdeveniments per aquest mes

Publicador de continguts