Bonpreu i Esclat adapten la seva targeta client al sistema braille i la fan més accessible als cecs
El passat mes de març, van arribar a les botigues Bonpreu i Esclat les primeres targetes en sistema braille per afavorir l'ús a persones cegues o amb discapacitat visual, gairebé 11.000 afiliades a l’ONCE a Catalunya. Aquestes noves targetes són ja iguals per a tothom i suposen un canvi de format global.
Des de la sensibilitat i en benefici d'igualtat per a tothom, Bonpreu vol prendre mesures que afavoreixin un acte tan quotidià com és la compra de productes d'alimentació.
"Celebrem i valorem molt aquesta iniciativa. És un pas més en el camí de la igualtat d'oportunitats per a tothom, en aquest cas en el disseny universal dels béns i serveis en una acció tan quotidiana com anar a comprar. Des d’ONCE reivindiquem l'ús del braille com el sistema de lectoescriptura de les persones cegues", destacà Enric Botí, delegat territorial d'ONCE Catalunya.
Per tant, des del compromís i consciència del Grup Bon Preu amb la societat, es van adaptar els fullets promocionals ja fa uns mesos millorant la gamma de colors i contrast cromàtic i la següent mesura recentment implantada és el canvi de disseny de la targeta client. Aquestes iniciatives s'han posat en marxa amb l'assessorament i validació de la Comissió Braille Espanyola de l'ONCE.
La inclusió del braille a les targetes de Bon Preu vol reivindicar la inclusió en tots els àmbits de la vida i la importància de poder accedir a serveis essencials en igualtat de condicions.
- dl
- dt
- dc
- dj
- dv
- ds
- dg
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31