L'ONCE presenta el seu nou joc ‘Dupla’ per superar els 156 milions d'euros repartits a Catalunya l’any 2025

IL·LUSIÓ 109 MAIG 2026

La venedora de l'ONCE Eva Basté en un moment de la presentació del 'Dupla'.

‘Dupla’ és el nou joc de l'ONCE que s'estrenà dilluns 11 de maig i que manté el caràcter social i comercial de l'Organització. Es tracta d'una experiència de joc nova, única en el mercat, amb dos moments d'emoció: quan el client el compra i descobreix el premi al qual opta, i en el moment del sorteig en comprovar si el seu número té premi.

Amb aquesta nova loteria, l'ONCE vol continuar mantenint la seva inversió social (a la qual dedica íntegrament tots els seus recursos) i, també, portant més il·lusió a la ciutadania en forma de premis. L’any 2025 va repartir globalment més de 1.640 milions d'euros a l'Estat, dels quals 156 milions en premis es van quedar a Catalunya.

El nou producte actiu va estar presentat amb l'emoció del primer sorteig en directe, a Barcelona, de la mà del delegat de l'ONCE a Catalunya, Enric Botí i la venedora de l'ONCE, Eva Basté.

“Avui és un dia important per a l'ONCE, un dia en què fem un pas més en la nostra manera d'innovar, de connectar amb les persones i de continuar complint amb el nostre propòsit, amb el compromís que ens mou i que no oblidem mai, el nostre compromís social”, va destacar Botí. “Però, a més de la labor social, un altre dels nostres objectius és repartir il·lusió, molta il·lusió en forma de premis per als nostres clients, que nosaltres no considerem com a tals, sinó com a col·laboradors de la nostra tasca social”, va subratllar. Per això, va agrair als ciutadans de Catalunya la seva confiança i els va donar les gràcies per creure en “el poder multiplicador de la solidaritat de l'ONCE” i va recordar que “som una comunitat amb sort” que va poder repartir 156 milions d'euros de la mà dels nostres 2.500 venedors i venedores.

Va anunciar que l’any 2025 l'ONCE va realitzar a Catalunya un total de 404 contractacions de venedors i venedores, totes persones amb discapacitat, un altre dels aspectes més destacats en la labor de l'Organització, generant ocupació de qualitat. És la xifra de contractacions més elevada de tot l'Estat durant 2025.


'Dupla': Un Joc.... dues emocions.

Dupla és un joc senzill que sorprèn. Ofereix una experiència innovadora, que diferencia dos moments d'emoció: el primer es produeix en el moment de la compra, quan el jugador descobreix el premi al qual opta després de triar un número de l'1 al 15; el segon moment arriba quan se celebra el sorteig i s'extreu un número d'aquest rang. Si coincideix amb el triat, guanya el premi que apareix en el seu bitllet i, a més, hi ha reintegraments a l'anterior i posterior.

El nou joc, per només un euro, ofereix un rang de premis que van des del reintegrament fins a un màxim de 500 euros, amb quanties diferents de premi que poden ser de 5, 7, 10, 15, 20, 25, 50, 100 o 500 euros. El premi de cada número jugat es determina de manera aleatòria en el moment de la compra, amb independència del número escollit. En tractar-se d'un joc de premis freqüents, aproximadament un de cada cinc bitllets obté algun tipus de premi.

La novetat radica en conèixer des del primer moment el premi  al qual s'opta amb el número que juguem i en mantenir l'emoció fins a l'hora del sorteig, que se celebra cinc vegades al dia: a les 10, 12, 14, 17 i 21,15 hores.


Tots els sortejos es poden veure en directe a www.juegosonce.es. Dupla es pot adquirir als més de 21.200 venedors i venedores de l'ONCE, a www.juegosonce.es i a través dels establiments col·laboradors amb l'ONCE.

Venedors, sentinelles de la il·lusió

En l'acte de presentació, va participar l’agent venedora de l'ONCE Eva Basté, que tot just fa ara 11 anys que ven els productes de loteria social, responsable i segura de l’Organització.  Basté va mostrar l'emoció per aquest nou producte, que li pot ajudar a “donar més alegries als meus clients”.

Basté va dir que la seva feina no és una qüestió de vendre producte “sense més” i que li genera una "gran satisfacció poder tenir una feina que és inclusiva i imatge de l'ONCE".  Per a ella “es tracta de compartir un moment de confidència, d'intercanvi i de proximitat amb els veïns i la resta de clients”.

Publicador de continguts

Más noticias de Joc

Joaquín Teruel, venedor a Valls.
La directora de l’ONCE a Granollers va presentar dimarts 12 de maig la imatge d'aquest cupó i va lliurar una reproducció del mateix a l’alcalde de Montmeló, Pere Rodríguez.
La venedora de l'ONCE Eva Basté en un moment de la presentació del 'Dupla'.

Publicador de continguts

GRUPO SOCIAL ONCE
ILUNION

Visualització del menú

Enllaços d'Utilitat

Publicador de continguts