L’ ONCE reparteix a Catalunya quasi un milió d’euros el Dia de la Mare, diumenge 5 de maig

Nº 31 JUNY 2019

cupon_dia_de_la_madre.jpg

El Dia de la Mare va ser molt afortunat a Catalunya amb els cupons de l’ONCE. L’Organització va repartir en premis 960.000 euros: 720.000 en el seu Sorteig Extraordinari del Dia de la Mare i 240.000 en el ‘Sueldazo del Cap de Setmana’, el mateix diumenge dia 5 de maig.

Extra del Dia de la Mare: 280.000 euros a Sitges
Lourdes Pedreny, agent venedora  dels jocs responsables de l’Organització des del 2015, és qui va portar la sort des del quiosc ubicat al carrer Parellades, número 23, on cada dia reparteix fortuna i il·lusions. Lourdes és una persona amb discapacitat, com tots el venedors i venedores de l’ONCE.  Va vendre set cupons premiats amb 40.000 euros cadascú; en total, 280.000 euros.
La població de Sitges pertany administrativament a l’agència de l’ONCE a Vilanova i la Geltrú, que dona serveis personalitzats a 273 afiliats i afiliades i té una xarxa de 99 venedors i venedores.

Extra del Dia de la Mare: 240.000 euros a Sant Vicenç dels Horts
Rocío Ruz, venedora de l’ONCE, és qui va repartir la sort des del quiosc ubicat al carrer Mossèn Jacint Verdaguer, número 242. Rocío va vendre sis cupons premiats amb 40.000 euros cadascú; en total, 240.000 euros. Sant Vicenç dels Horts pertany administrativament a l’agència de l’ONCE a Molins de Rei, que dona serveis personalitzats a 365 afiliats i afiliades i té una xarxa de 101 venedors i venedores.

Extra del Dia de la Mare: 200.000 euros a Reus
Francisco Navarro, agent venedor  de l’ONCE, és qui va donar il·lusions a Reus des del seu punt de venda a l’ av. Doctor Josep Laporte, número 1 (Hospital Sant Joan).Va vendre cinc cupons premiats amb 40.000 euros cadascú; en total: 200.000 euros.L’agència de l’ONCE a Reus dona serveis personalitzats a 430 afiliats i afiliades i té una xarxa de 76 venedors i venedores.
El Sorteig Extraordinari del Dia de la Mare de l’ONCE va posar en joc un primer premi de 17 milions d’euros (número i sèrie) i altres 99 cupons premiats amb 40.000 euros cadascú a les cinc xifres del número.

‘Sueldazo’ a Mollet del Vallès
I per acabar d’arrodonir la jornada, ‘Sueldazo’ a Mollet del Vallès. Jorge Collados va repartir la sort des del seu quiosc de l’avinguda Llibertat, número 4. Va vendre un cupó premiat amb un sou de 2.000 euros al mes durant 10 anys; en total: 240.000 euros. Mollet pertany administrativament a l’agència de l’ONCE a Granollers, que presta serveis a 570 afiliats i compta amb 164 agents venedors del productes de joc de l’Organització.

45 milions d’euros a Catalunya el 2019
Enguany, l’ONCE ja ha repartit ja 45 milions d’euros en premis a Catalunya, entre ells el premi major del Sorteig Extraordinari del Dia del Pare, 17 milions d’euros que van tocar a Vilassar de Mar.
 

Publicador de continguts

Más noticias de Joc

Raül López, persona amb discapacitat com tots els venedors i venedores de l’ONCE, és qui va portar la sort a Tarragona des del seu quiosc situat al Carrer Mora d´Ebre, 10, al barri de La Granja.
Durant l’acte, Enric Botí, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya, i  Maria de la Sierra López, vicepresidenta segona del Consell Territorial de l’ONCE a Catalunya,  van lliurar a  Pilar Bayer Isant, matemàtica i catedràtica emèrita de la Universitat de Barcelona, i a Núria López-Bigas, biòloga  i investigadora ICREA de l’Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona), una il·lustració emmarcada dels seus respectius cupons. Els van acompanyar Juan Lerma, representant de la RAC i  i el delegat del Govern a Catalunya, Carlos Prieto. També va ser-hi la subdelegada del Govern, Mari Carmen García-Calvillo.
Usuària de gos pigall, amb el seu gos guia, a una fruteria.

Publicador de continguts

GRUPO SOCIAL ONCE
ILUNION

Visualització del menú

Enllaços d'Utilitat

Publicador de continguts