El cupó de l'ONCE celebra el 'Dia dels Avis'

Nº 44 AGOST 2020

cupon_abuelos.jpg

El Dia dels Avis va protagonitzar el cupó de l'ONCE de diumenge, 26 de juliol, coincidint amb la celebració d'aquesta data. Cinc milions i mig de cupons van difondre l'important paper que juguen aquests éssers tan entranyables de les nostres famílies.

El Dia dels Avis se celebra el 26 de juliol, festivitat de Sant Joaquim i Santa Anna (els avis de Jesús de Natzaret). Neix per reivindicar el paper que realitza la gent gran en les famílies.

Els avis i àvies s'han convertit en l'ànima de la família, perquè no dubten a donar un cop de mà  i són, a més, una font de consells i saviesa.

A més, en aquesta pandèmia, avis i àvies són el grup de persones més vulnerables davant el coronavirus. Durant els mesos de confinament han patit molt per no poder tenir a prop als seus néts i nétes, amb els quals només han pogut parlar per telèfon o videoconferència.

La seva cura davant el virus depèn de la responsabilitat de la resta de la població, que no ha de cometre imprudències que portin al fet que molts dels avis i àvies puguin encomanar-se.

Avis i àvies són un pilar fort dels llars. I, en molts casos, són els que han aconseguit que el nucli familiar no es disgregui davant de qualsevol inconvenient o problema.

Publicador de continguts

Más noticias de Joc

Raül López, persona amb discapacitat com tots els venedors i venedores de l’ONCE, és qui va portar la sort a Tarragona des del seu quiosc situat al Carrer Mora d´Ebre, 10, al barri de La Granja.
Durant l’acte, Enric Botí, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya, i  Maria de la Sierra López, vicepresidenta segona del Consell Territorial de l’ONCE a Catalunya,  van lliurar a  Pilar Bayer Isant, matemàtica i catedràtica emèrita de la Universitat de Barcelona, i a Núria López-Bigas, biòloga  i investigadora ICREA de l’Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona), una il·lustració emmarcada dels seus respectius cupons. Els van acompanyar Juan Lerma, representant de la RAC i  i el delegat del Govern a Catalunya, Carlos Prieto. També va ser-hi la subdelegada del Govern, Mari Carmen García-Calvillo.
Usuària de gos pigall, amb el seu gos guia, a una fruteria.

Publicador de continguts

GRUPO SOCIAL ONCE
ILUNION

Visualització del menú

Enllaços d'Utilitat

Publicador de continguts