Campanya de l'ONCE per fomentar el Braille

Nº 22 AGOST 2018


Com saps, l’etiquetatge mitjançant el Braille als productes de consum, i més concretament als aliments, atorga a les persones amb discapacitat visual una fantàstica eina per accedir a la informació i poder fer un consum més segur. Tanmateix, etiquetar cartonatges, plàstics i altre tipus de suport no té perquè suposar un cost suplementari substancial en la fabricació i embalatge dels productes.
De igual manera, cal tenir present que les marques que etiqueten mitjançant el Braille es distingeixen de forma molt positiva de les que no ho fan.


Aquest és l’enllaç al vídeo de la campanya. Clicka per veure 'Alimentos con su punto'


Si vols col·laborar, difon-lo entre els teus coneguts, amics i familiars, i demana que ells mateixos també ho facin.


Moltes gràcies per contribuir a fer una societat més justa!

Publicador de continguts

Más noticias de T'interessa

Enric Botí, delegat de l’ONCE a Catalunya, va lliurar a Eva Menor, consellera del Departament d'Igualtat i Feminisme de la Generalitat de Catalunya, el cupó amb el lema ‘Juntes som més fortes’. També els van acompanyar David Bernardo, president del Consell Territorial de l’ONCE Catalunya, i Mercè Batlle, presidenta del COCARMI. 
FOTO DIARI DE TARRAGONA DEL ESCAPE ROOM ACCESSIBLE.
David Bernardo, Lluc Salellas, Enric Botí i Fran Rodríguez, a la sala d'actes de la remodelada Agència de l'ONCE a Girona.

Publicador de continguts

GRUPO SOCIAL ONCE
ILUNION

Visualització del menú

Enllaços d'Utilitat

Publicador de continguts