L’ONCE demostra en 22 milions de cupons que la tecnologia accessible és possible i inclusiva

  • Boletín: Nº 27 FEBRER 2019

    Temática: Joc L'ONCE dedicà una sèrie de quatre cupons a difondre els beneficis que les noves tecnologies ofereixen a les persones amb discapacitat en la seva vida diària i demostrar com l'accessibilitat és possible i necessària perquè ajuda a la inclusió en l'educació, l'ocupació, l'oci i mil àmbits de la vida quotidiana. Un total de 22 milions de cupons van portar aquestes eines accessibles, els  dies 28, 29, 30 i 31 de gener, sota el títol 'Noves Tecnologies: cap a un món accessible'.

    L'ONCE dedicà una sèrie de quatre cupons a difondre els beneficis que les noves tecnologies ofereixen a les persones amb discapacitat en la seva vida diària i demostrar com l'accessibilitat és possible i necessària perquè ajuda a la inclusió en l'educació, l'ocupació, l'oci i mil àmbits de la vida quotidiana.

    Un total de 22 milions de cupons van portar aquestes eines accessibles, els  dies 28, 29, 30 i 31 de gener, sota el títol 'Noves Tecnologies: cap a un món accessible'.

    L'ONCE dedicà una sèrie de quatre cupons a difondre els beneficis que les noves tecnologies ofereixen a les persones amb discapacitat en la seva vida diària i demostrar com l'accessibilitat és possible i necessària perquè ajuda a la inclusió en l'educació, l'ocupació, l'oci i mil àmbits de la vida quotidiana. Un total de 22 milions de cupons van portar aquestes eines accessibles, els  dies 28, 29, 30 i 31 de gener, sota el títol 'Noves Tecnologies: cap a un món accessible'.

    El cupó de dilluns, 28 de gener, va estar protagonitzat pels 'Majors connectats', centrat en cuidar els més grans dins i fora de casa. L'aplicació "Serena" permet emportar-se la teleassistència a qualsevol lloc a través del mòbil.

    L'accessibilitat en els hotels va ser el motiu del cupó de dimarts, 29 de gener. Que una persona amb mobilitat reduïda se senti com a casa és l'objectiu d'una habitació d'hotel equipada amb Noves Tecnologies accessibles, com demostra ILUNION Hotels en tots els seus establiments.

    Dimecres, 30 de gener, amb 'Tot al mòbil', van ser els smartphones els protagonistes del cupó, en ser eines indispensables per a les persones cegues. La seva accessibilitat amb assistents de veu i línies Braille obren un món de possibilitats als que no veuen.

    Finalment, el dijous, 31 de gener, amb el títol 'Veu i punts per comunicar', el cupó va difondre les utilitats dels programes que llegeixen la pantalla de l'ordinador o l'amplien, i les línies Braille, que permeten a les persones cegues accedir a un lloc de treball.

    L'ONCE dedicà una sèrie de quatre cupons a difondre els beneficis que les noves tecnologies ofereixen a les persones amb discapacitat en la seva vida diària i demostrar com l'accessibilitat és possible i necessària perquè ajuda a la inclusió en l'educació, l'ocupació, l'oci i mil àmbits de la vida quotidiana. Un total de 22 milions de cupons van portar aquestes eines accessibles, els  dies 28, 29, 30 i 31 de gener, sota el títol 'Noves Tecnologies: cap a un món accessible'.