El Grup Social ONCE dona suport a la tasca dels Bancs d'Aliments amb 5,5 milions de cupons

  • Boletín:

    Temática: Joc La gran família del Grup Social ONCE va donar suport, una vegada més, als Bancs d'aliments, dedicant-li el cupó del passat 4 de febrer.

    La gran família del Grup Social ONCE va donar suport, una vegada més, als Bancs d'aliments, dedicant-li el cupó del passat 4 de febrer difonent la tasca que realitzen aquestes institucions. Cinc milions i mig de cupons van portar per tot el territori la imatge dels Bancs d'Aliments.

    Aquest cupó es va emetre paral·lelament a la segona fase de la campanya "Tones de compromís", en què els treballadors i treballadores de totes les àrees d'ONCE, Fundació ONCE i Ilunion, conjuntament amb els afiliats i amb tota la gran família de l'Organització, van participar en aquesta gran iniciativa de recollida d'aliments no peribles que impediran que moltes famílies pateixin la manca d'aliment en els pròxims mesos, davant els greus desequilibris socials generats per la pandèmia, especialment en els mesos de gener-febrer. 

    Així es va fer el passat mes de desembre per aconseguir un millor Nadal per a aquestes famílies, en una primera fase d'aquesta campanya que gràcies a l'empenta dels que treballen en el Grup Social ONCE va culminar amb el lliurament de 111.111 quilos als Bancs d'Aliments de totes les províncies.

    Amb aquest cupó, es celebrar, a més a més, els 25 anys de la Federació Espanyola de Bancs d'Aliments a Espanya i destacar la seva extraordinària tasca, que els ha fet mereixedors del reconeixement de la ciutadania i de premis com el Príncep d'Astúries de la Concòrdia el 2012, just un any abans que aquest guardó recaigués també a l'ONCE.

    La iniciativa de la campanya "Tones de compromís", llançada pel president del Grup Social ONCE, Miguel Carballeda, a instàncies del Comitè Intercentres de l'Organització, té l'objectiu de les gents de l'Organització de retornar a la ciutadania si més no una mica del que aporten cada dia amb la seva confiança.