Concurs Escolar ONCE: emoció per aprendre
-
Boletín: Nº 48 DESEMBRE 2020
Temática: Grup Social ONCEPer cinquè any consecutiu, el Grup Social ONCE ha ofert recursos educatius com webinars formatius en línia interactius a càrrec d'experts en innovació educativa de la 37 edició del Concurs Escolar ONCE.
Així, han tingut lloc les següents sessions interactives que van començar el 28 d’octubre i van finalitzar el 27 de novembre:- Emoción en el aprendizaje digital, Jesús Guillén.
- De la calificación a la evaluación real, Chema Lázaro.
- Gaming y digitalización: combo de aprendizaje , Clara Cordero.
- Educando ciudadanos de futuro, Anna Fores i Alfredo Hernando.Aquestes ponències, juntament amb el material ofert per cada especialista i les preguntes i respostes que es van plantejar en el seu desenvolupament, les podeu descarregar a: https://www.concursoescolaronce.es/sesiones-formativas/
Sota el lema, 'ConnexiON/AdicciOFF. Això no és un joc', la 37 edició del Concurs Escolar ONCE té com a objectiu transmetre el missatge que la tecnologia és la nostra aliada sempre que es faci un ús responsable de la mateixa, i no un abús que pot comportar riscos i conseqüències no desitjades. Una idea molt important sobretot en aquesta època en què el món digital, les noves tecnologies i internet s'han revelat com a eines extremadament valuoses.
Els directors o professors de tots els centres educatius que desitgin participar en el concurs i accedir als materials educatius, poden fer-ho a través del propi web o per via telefònica al número gratuït 900 808 111, sent la data límit de recepció de treballs el 5 de febrer de 2021.