ONCE Catalunya aposta per la proximitat per millorar l’atenció de qualitat a afiliats i agents venedors
Amb la voluntat decidida de garantir els serveis personalitzats i de millorar, encara més, l’atenció que l’ONCE Catalunya presta a cadascú dels seus afiliats/afiliades i agents venedors/venedores de tots els seus centres, la institució fa un nou disseny de la seva estructura. L’ajust entra en vigor l'1 de juliol i té com a protagonista la gran àrea metropolitana de Barcelona.
“És una aposta clara i ferma per optimitzar l’atenció que donem i per fer-la cada vegada més pròxima”, sintetitza el delegat de l’ONCE a Catalunya, Enric Botí. I afegeix: “És un canvi cap a bé, fonamentat en una tecnologia que facilita fer-ne el pas i amb una xarxa de comunicacions que ens permetran estar més a prop de les persones”.
Els canvis afecten les agències de l'ONCE a Badalona, a L'Hospitalet de Llobregat i a Molins de Rei. En totes elles, durant el mes de juny, s'han fet sessions informatives per exposar tots els detalls, a càrrec del mateix delegat, Enric Botí, el president del Consell, David Bernardo, i els directors dels centres.
A l'Agència de Badalona a la qual s'adscriuen els municipis de Santa Coloma de Gramenet i Sant Adrià del Besòs, la població afiliada creixerà de 341 a 550 persones i els agents venedors de 98 a 169. L’Agència de L’Hospitalet, incorpora Cornellà de Llobregat i Esplugues de Llobregat. Les persones afiliades passaran de 373 a 593 i els venedors de 96 a 142. I, finalment, l’Agència de Molins de Rei suma els afiliats de Sant Joan Despí i Sant Just Desvern, que passaran de 394 a 452. I també els venedors i venedores, de 97 a 108.
Es tracta d'adequar un estil de gestió als temps que vivim, amb un aprofitament òptim dels recursos materials i humans, amb el suport de les noves tecnologies, i de noves modalitats de prestació de serveis de qualitat. I sobretot, estant convençuts que la proximitat i la familiaritat són valors de millora en l’atenció a les persones. En definitiva, ajustem l'estructura organitzativa a les necessitats actuals i de futur immediat per fer-la més propera i eficient.
A la xarxa de vendes, el protagonista és l’agent venedor, com a element dinamitzador. L’ús generalitzat del TPV (Terminal Punt de Venda) va obrir un camí segur i en el present és una eina que garanteix tota l’activitat comercial des del mateix quiosc o el punt de venda. I per a les persones afiliades, s’incrementa l’alt nivell qualitatiu perquè el model es basa en un tracte individualitzat i en el seu entorn més pròxim. Tanmateix fomenta la inclusió, atès que permet que els afiliats desenvolupin amb tota normalitat activitats socioculturals i de lleure al seu barri i a la seva ciutat. Millors serveis i a tocar de casa!
- L
- M
- M
- J
- V
- S
- D
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30