ILUNION adquireix Meinsa Sistemas i enforteix la seva proposta de valor en data center i ciberseguretat, a Catalunya
ILUNION IT Services, consultora informàtica líder en solucions tecnològiques universals, ha formalitzat l'adquisició de Meinsa Sistemas, en una operació estratègica que amplia i enforteix la seva proposta de valor, en incorporar a la cartera dos serveis essencials per al sector: el data center i la ciberseguretat.
Amb aquesta adquisició, ILUNION IT Services reafirma el compromís amb la innovació i l'excel·lència, per continuar oferint solucions tecnològiques d'avantguarda que impulsin l'èxit dels seus clients. L'acord va ser rubricat pel director general d'ILUNION IT Services, Mario Medina, i el principal accionista de Meinsa Sistemas, José Ramón Escolano.
Expansió
Per ILUNION IT Services, l'adquisició de Meinsa Sistemas, especialitzada en la integració de serveis d'alt valor afegit en infraestructura IT i en la comercialització de productes estàndard d'infraestructura informàtica, és estratègica, no només perquè li permet créixer en un sector clau, sinó fer-ho a Catalunya, un mercat molt important per a la companyia.
En opinió del director general d'ILUNION IT Services, Mario Medina, “aquesta adquisició està alineada amb la nostra estratègia de creixement i enfortirà la nostra oferta de serveis, a fi de posicionar-nos millor davant dels desafiaments a què s'enfronta el mercat tecnològic i donar un servei més complet als nostres clients, des de la consultoria fins a les solucions IT a mida”.
Un enfocament orientat al client
ILUNION IT Services i Meinsa comparteixen en molts aspectes una cultura empresarial molt alineada, reflectida en la forta orientació al client. Aquesta coincidència cultural es manifesta clarament en tres àrees clau: l'acostament inicial al client, el tracte diari i el servei postvenda.
El primer contacte amb el client és cabdal per establir una relació de confiança i de fidelitat. La capacitat per escoltar i entendre les necessitats específiques de cada client des del primer moment permet a ILUNION IT Services oferir solucions adaptades i generar una impressió positiva que perduri al llarg del temps i es vegi reflectit en la fidelitat dels clients.
Així mateix, la interacció diària amb el client és un altre element clau on la claredat, l'empatia i la professionalitat garanteixen que els clients se sentin valorats i respectats. En aquest sentit, hi juga un paper fonamental l'atenció postvenda, que inclou des de la resolució d'incidències tècniques fins a l'orientació en l'ús adequat dels serveis o productes adquirits. A les enquestes d'experiència de client, ILUNION IT Services arriba a un NPS de 77 de valoració.
Sinergia perfecta
En conseqüència, aquesta compra es tradueix en una sinergia perfecta que beneficiarà, sobretot, els seus clients. En integrar les capacitats avançades de Meinsa a data center i ciberseguretat, ILUNION IT Services podrà oferir una solució més completa i robusta, adaptada a les necessitats actuals del mercat.
En els darrers 5 anys, ILUNION IT Services ha crescut un 25% i el seu pla estratègic preveu que la companyia doblegui la seva mida i millori la seva rendibilitat en els propers tres anys. Per això, millorar la seva oferta de productes i serveis de valor afegit és fonamental. En aquest objectiu estratègic s’emmarca aquesta operació.
Discapacitat i diversitat
ILUNION IT Services, com la resta del grup empresarial, treballa per construir un món millor amb tots inclosos al sector tecnològic i continuar sent exemple d'inclusió laboral de persones amb discapacitat i altres col·lectius vulnerables.
ILUNION i les seves empreses compten amb una plantilla de 42.000 persones, el 42% de les quals tenen discapacitat, el 16% està en risc d'exclusió social, les dones suposen el 50,34%, les persones més grans de 55 anys són el 27% i el 8% són de nacionalitats diferents de l'espanyola.
- L
- M
- M
- J
- V
- S
- D
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30