T'interessa
"Al Grup Social ONCE mantenim ara més oberta i forta que mai la solidaritat, l'ajuda i la humanitat"
Boletín:
Nº 41 MAIG 2020
Carta del Delegat territorial, Enric Botí, i del President del Consell territorial de l'ONCE Catalunya, David Bernardo
Boletín:
Nº 41 MAIG 2020
Les persones amb discapacitat visual denuncien fonamentalment les de comunicació i interacció (48%), seguit de barreres en el transport (19%) i en l'entorn (18%).
Boletín:
Nº 41 MAIG 2020
Estem realitzant diferents programes d'apropament per a saber com us trobeu vosaltres i les vostres famílies, per si ho necessiteu, poder-vos ajudar amb alguns dels serveis que es mantenen actius. L'ONCE Catalunya 'Sempre al teu costat'.
Boletín:
Nº 41 MAIG 2020
La Cimera Mundial de la Ceguesa s’ajorna fins a maig de 2021 i es mantindrà a Madrid, organitzada pel Grup Social ONCE
Boletín:
Nº 40 ABRIL 2020
A causa de la situació excepcional que estem vivint, des d'ONCE Catalunya hem decidit avançar la publicació d'aquest Butlletí amb els temes d'actualitat recollits fins al moment, que com podran comprovar s'han vist minvats.
Boletín:
Nº 40 ABRIL 2020
Des de la direcció d'ONCE Catalunya i des del Consell Territorial estem redoblant els esforços per estar encara més a prop dels 2.500 venedors, dels més de 10.000 afiliats, de la plantilla de treballadors i agents socials que formem la gran família de l'ONCE a Catalunya. Són dies difícils, de quedar-nos a casa, i us volem transmetre el nostre escalf i la nostra solidaritat. I ho fem ara telemàticament i des del mòbil amb la finalitat que el nostre vincle segueixi viu i la nostra veu serveixi per a sentir-nos sempre acompanyats. Agraïm la resposta responsable de tots, l'ajuda i el suport que ens donem els uns als altres perquè ens necessitem junts, ara i en el futur. El Grup Social ONCE, especialment amb l'actuació dels serveis socials de la Delegació Territorial d’ONCE Catalunya i la tasca dels seus voluntaris i voluntàries, està portant a la pràctica des del dilluns 16 de març un pla urgent d'atenció a les persones cegues i amb discapacitat, especialment aquelles que són majors, viuen soles i, per la situació general provocada pel coronavirus, necessiten una major atenció.
Boletín:
Nº 40 ABRIL 2020
El president del Grup Social ONCE, Miguel Carballeda, s'adreça a tots els afiliats i treballadors de l'ONCE, Fundación ONCE i ILUNION: "Hem defensat sempre que som persones que treballen per a persones, que tenim una especial capacitat de ser capaços i així continuarà sent, molt més en circumstàncies tan delicades com les que estem vivint. Són dies durs, però tots hem demostrat que sabem superar les dificultats sempre units i amb il·lusió. Estigueu segurs que tirarem endavant i afrontarem el futur més forts desplegant la nostra singular capacitat de ser capaços".
Boletín:
Nº 40 ABRIL 2020
El nou disseny compleix amb els requisits d’accessibilitat universal per a la persona que exerceix la venda i també per als compradors. L'exposició dels productes de joc, amb més superfície de vidre, és més clara i organitzada per ajudar al client en la seva elecció.
Boletín:
Nº 40 ABRIL 2020
Des dels equips de l’estructura comercial i territorial de l’ONCE Catalunya estem portant a terme un programa de seguiment i suport a tots els agents venedors per a que tots estiguin ben informats i es puguin resoldre els dubtes que es tinguin en aquest temps de suspensió provisional de la venda.L’ONCE Catalunya vol agrair la solidaritat de la ciutadania i continuarà donant suport als seus més de 10.000 afiliats per tots els mitjans disponibles per acompanyar i ajudar a les persones amb discapacitat, un col·lectiu especialment sensible i vulnerable.
Boletín:
Nº 39 MARÇ 2020
El Grup Social ONCE acumula cinc anys com l'empresa més responsable del nostre país segons el rànquing de responsabilitat i govern corporatiu que acaba de fer públic el prestigiós mesurador Merco. Mercadona i Inditex completen les tres primeres places d'aquest podi, mentre que CaixaBank, Ikea, Mapfre, Iberdrola, Danone, Telefónica i Repsol són al «top ten» de les 100 valorades. L'anàlisi posa la seva lupa sobre aspectes com la transparència i el bon govern de les companyies, la responsabilitat amb els empleats, la transparència informativa, la qualitat de la informació que proporcionen, el compromís amb la comunitat i amb el país, la qualitat laboral o el respecte als drets de consumidor.
—
10 Resultados por página
- L
- M
- M
- J
- V
- S
- D
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
No existen eventos para este mes