El Grup Social ONCE escala 21 llocs en 8 anys i ja està en el quart lloc del rànquing Merco a la millor reputació empresarial a Espanya de l'any 2020

  • Boletín: Nº 47 NOVEMBRE 2020

    Temática: T'interessa El Grup Social ONCE ha disparat la seva qualificació en el rànquing Merco Empreses 2020 i ha escalat del lloc 7 al 4 en els últims 12 mesos en el seu nivell de reputació entre les millors empreses i organitzacions analitzades per aquest prestigiós verificador.

    El Grup Social ONCE ha disparat la seva qualificació en el rànquing Merco Empreses 2020 i ha escalat del lloc 7 al 4 en els últims 12 mesos en el seu nivell de reputació entre les millors empreses i organitzacions analitzades per aquest prestigiós verificador.

    'Merco Empreses i Líders 2020' es va presentar el passat 8 d’octubre a Madrid i consolida al Grup Social ONCE en el Top5 de les millors empreses espanyoles analitzades per aquest prestigiós estudi, en què només se situen per sobre, pel que fa a reputació, i per aquest ordre, Inditex, Mercadona i Repsol. A més, el president, Miguel Carballeda, es consolida en el lloc 18 entre els 100 líders analitzats.

    En la nova entrega de 2020, molt marcada per l'actuació de les companyies durant la pandèmia de coronavirus que estem travessant, el Grup Social ONCE protagonitza el major ascens en la reputació entre els 10 primers per col·locar-se per davant de marques com Banco Santander, Telefónica, Iberdrola, Caixabank, Mapfre, i Ikea, que tanca el Top10. També està per davant d'altres marques com Pascual, Coca-Cola, Mutua Madrileña, Google o El Corte Inglés.

    Es tracta del millor lloc aconseguit pel Grup Social ONCE a les 20 edicions d'aquest monitor de reputació i és important destacar com des de 2013 ha millorat 21 llocs, per passar del 25 al 4 en només vuit exercicis.

    El fet d'aconseguir una excel·lent reputació des d'una organització, institució o empresa, com és el cas del Grup Social ONCE, és una mostra indiscutible de la confiança que en ella posen tots els que l'envolten, des dels ciutadans a les més altes institucions, segons va explicar a la presentació del informe el seu màxim responsable, José María San Segundo.

    Per al Grup Social ONCE, representa haver sabut mantenir una trajectòria d'acció social, una manera de ser, una coherència en la nostra activitat i una superació constant són claus que ajuden a consolidar prestigi, solvència i lideratge. La reputació ens arrela als nostres valors, a la nostra vocació social i ens legitima per seguir actuant com el major generador de serveis socials, ocupació, educació i inclusió per a persones cegues i amb discapacitat a Espanya i al món. Un agent socioeconòmic que impulsa amb rotunditat la igualtat per aconseguir societats millors a tots els nivells.

    "En el Grup Social ONCE vam néixer per no fallar-li a les persones, al conjunt de la societat, al nostre país, i aquí estem des de fa 82 anys; és la màxima preocupació, el talent dels equips, tractant de donar una resposta a qui truca a la nostra porta per demanar ajuda. Tractem de no fallar a la societat. És una forma d'elaborar un camí, de no sortir-nos d'ell i caminar-lo junts tractant de generar confiança", va destacar el president Miguel Carballeda, després de conèixer l'informe, abans d'agrair l'esforç a "tots i cadascun dels treballadors i treballadores que ho fan possible".

    Conjuntament amb la informació que recopila Merco de forma independent i totes les enquestes que realitza, l'informe s'elabora sobre dades facilitades per les àrees d’ONCE, Fundació ONCE i Ilunion, que són organitzats i consolidats per la Direcció de Comunicació i Imatge del Grup Social ONCE. El resultat mostra que l'esforç de tots i cadascun dels treballadors i treballadores aconsegueix un elevat nivell de professionalitat i compromís reconegut per tota la societat.

    Merco Empreses i Líders arriba a la seva XX Edició i es consolida com el principal monitor empresarial -referència a Iberoamèrica per la seva trajectòria- i per ser un estudi de reputació corporativa amb plenes garanties d'independència i imparcialitat. L'anàlisi s'efectua sobre 44.000 enquestes, 25 avaluacions i al voltant de 200 indicadors objectius; als quals s'uneix la revisió independent per part d'una consultora internacional. I amb la participació de 72 analistes financers; 88 representants d'ONG; 71 membres de sindicats; 79 membres d'associacions de consumidors; 82 periodistes d'informació econòmica; 52 catedràtics de l'àrea d'empresa; 63 Social Media Managers; 82 directors de comunicació i líders d'opinió; 32 membres de Govern i l'Administració, entre d'altres.